Kategórie

Naša recenzia z nákupného portálu

Avatar Overený zákazník
08.06.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rýchlo vybavená objednávka,všetko prebehlo bez problémov.
Avatar Overený zákazník
30.05.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Najlepšia cena na nete Dobrý výber tovaru Rýchle dodanie Dobrá kvalita dodaného tovaru
Celkový názor:
Obchod odporúčam!!!
Avatar Overený zákazník
30.05.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Na druhý deň poslane, super rýchlo,ďakujem
Celkový názor:
Super komunikacia, rýchlo dodane ďakujem
Avatar Overený zákazník
05.06.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Cely nakup prebehol super. Tovar doruceny do 24 hodin. Kolobezka funguje presne podla popisu. Velmi odporucam. Marika

Možnosti doručenia tovaru koncovému zákazníkovi, objednávateľovi.

 

Osobný odber:


- tento spôsob zabezpečuje prevzatie tovaru zákazníkom v mieste sídla spoločnosti.

- pri tejto variante odberu je možné vykonať úhradu za tovar predom na číslo účtu našej spoločnosti:

    SK8702000000003034033154/0200 . Následne budete po zaevidovaní platby vyzvaný na odber v mieste sídla spoločnosti.

- druhý spôsob úhrady pri tomto spôsobe prevzatia je Predaj na splátky. Tento spôsob úhrady za tovar podrobne opísaný v informačnej časti Predaj na splátky.

- pri osobnom odbere je možné platiť aj v hotovosti priamo pri odbere tovaru.

 

Doprava Kuriér 123kuirer, DPD/GEIS:

 

- dopravu konečnému zákazníkovi zabezpečuje prepravná spoločnosť 123kurier, DPD, GEIS.

- prepravná spoločnosť zabezpečuje garantované doručenie v rámci SR do 48h od prevzatia zásielky, čiže do 48h od vyexpedovania zásielky našou spoločnosťou.

- doplnkové služby týkajúce sa vnútroštátnej prepravy zásielok: balenie, dobierka, výmena balíkov pred doručením, doručenie na presný čas, doručenie v sobotu. Všetky tieto doplnkové služby je možné dojednať a to písomnou požiadavkou do poznámky objednávky. K objednávke bude pripočítaný doplatok za konkrétnu službu podľa cenníka.

- pri zmene adresy Vám spoločnosť DPD, alebo GEIS po skontaktovaní upresní adresu a doručí zásielku na správnu adresu; cena prepravy zahŕňa aj druhé doručenie po neúspešnom doručení zásielky.

 

Cenník dopravy  
Osobný odber len Liptovský Hrádok 0 €
Tovar označený doprava "zadarmo" 0 € 0 €
Hodnota objednávky od 0- 400€ s DPH 3,90 €
Hodnota objednávky od 400€  s DPH 3,90 €
Tovar s hmotnosťou 30 -50kg do 1000 € 7,90 €
Tovar s hmotnosťou nad 50 kg do 1000 € od 14,90 €
   

 

 Pre niektoré kombinácie váhy a množstvo balíkov môže byť klient kontaktovaný za účelom dohodnutia výšky ceny za dopravu. Ide o neštandardné situácie, kde sa jedná napríklad o viacej balíkov veľkých rozmerov, prípadne hmotnosti a pod.. V prípade, že sa pri tovare nachádza informácia, že je doprava tovaru "Zadarmo", táto cena sa neupravuje a tovar bude doručený bez účtovania ceny aj v prípade, že sa jedná o nadrozmerný tovar.

V prípade zvolenia spôsobu platby dobierka sa účtuje dobierečný poplatok vo výške 1 EUR

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

V ojedinelých prípadoch, pri objednaní veľkého množstva kusov tovaru, niekoľkých kusoch bielej techniky, alebo iného nadrozmerného tovaru  je nutné upraviť cenu tovaru. Nikdy sa tak nestane bez súhlasu so zákazníkom, ktorý bude o situácii informovaný emailom, alebo telefonicky.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Pri preberaní tovaru je zákazník povinný tovar riadne prekontrolovať. V prípade viditeľného poškodenia obalu je túto skutočnosť nutné uviesť do dodacieho listu prepravcu, prípadne spísať s vodičom zápis o poškodení.

Po podpísaní a prevzatí tovaru nie je možné tovar s poškodením takéhoto charakteru reklamovať vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.

 

V prípade dovozu veľkej zásielky bude tento tovar doručený pred vchod rodinného domu, alebo bytového domu uvedeného v objednávke. Vynesenie si treba zabezpečiť vlastnými prostriedkami.

PREBERANIE TOVARU OD KURIÉRA:


Pri preberaní je veľmi dôležité skontrolovať, či tovar nie je zjavne poškodený – viditeľné poškodenie na prepravnom obale – napríklad natrhnutý na povrchu, prípadne preliačený obal a iné. K poškodeniu mohlo dôjsť počas manipulácie pri preprave. Prepravná spoločnosť od nás takýto tovar nepreberie, čiže uvedené nastalo až po vydaní tovaru na prepravu.

Akékoľvek podozrenie, PRIPADNÉ NEDOSTATKY ZAPÍŠTE do preberacieho protokolu, aj ked sa tovar na prvý pohľad nemusí javiť ako poškodený.

Kuriér Vás nesmie tlačiť do prevzatia bez dôkladnej kontroly ZJAVNÉHO POŠKODENIA, ktoré je možné spozorovať voľným okom. Dopravná spoločnosť vystupuje v našom mene, preto musí dodržiavať nastavené štandardy.
Prípadné nedostatky prosím nahláste obratom aj nám na email arco@arco.sk

Postup v prípade, že ste výrobok prebrali bez poškodeného obalu a po rozbalení zistíte skryté poškodenie? Aby ste si zbytočne nepokazili radosť z Vašeho nákupu, prosíme Vás o čo najskoršie rozbalenie tovaru a kontrolu samotného tovaru. Je to nepríjemné, ale môže sa stať, že obal je v poriadku a výrobok vo vnútri je poškodený.

Pri kúpe tovaru cez eshop prosím nenechávajte dodaný tovar nerozbalený bez kontroly. Tovar ihneď rozbaľte a skontrolujte tak obsah balenia. Pokiaľ zistíte akýkoľvek problém, ihneď nám prosím túto skutočnosť nahláste cez email arco@arco.sk. V prípade reklamácie, prosím nevyhadzujte obal výrobku – je súčasťou reklamačného konania.


Aby ste si radosť z nového spotrebiča užili naplno, prosíme Vás, aby ste venovali preberaniu tovaru mimoriadnu pozornosť. Pri zjavnom poškodení prepravného obalu (viditeľného voľným okom bez dodatočného rozbaľovania) bez spísaného škodového zápisu pri prevzatí môže radosť rýchlo vyprchať, preto si vo vlastnom záujme tovar poriadne skontrolujte. Prípadné skryté poškodenie prosíme rovnako hlásiť v čo najkratšej dobe po jeho zistení – ideálne do 24 hodín po prevzatí. Chránite tým svoje práva a nám pomáhate tieto nezhody následne vyriešiť bez zbytočného zdržania a dokazovania. Za dodržania týchto pravidiel, vieme následne reklamáciu prevziať a vyriešiť ju k spokojnosti všetkých strán. Zjavne poškodený tovar nie ste povinný prevziať od prepravnej spoločnosti.

Vaše ARCO.sk