V prípade, že je na opravu určená iná osoba ( autorizovaný servis ) a v zariadení sú uložené heslá, môže sa toto zariadenie vrátiť neopravené.
Pri zaslaní tovaru na reklamáciu je potrebné vyplniť tento reklamačný formulár a zaslať ho spolu s kompletným tovarom.
Reklamovaný tovar je kupujúci povinný uplatniť za vyššie uvedených podmienok na tejto adrese:
ARCO COM, s.r.o.
J.D.Matejovie 1581/2B
033 01, Liptovský Hrádok
Upozornenie: Tovar odporúčame poslať doporučene a odporúčame aj jeho poistenie, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku nebudú akceptované. Tovar odporúčame zabaliť proti poškodeniu počas prepravy. Poškodenia vzniknuté počas dopravy k nám nebudú zohľadnené v rámci reklamačného konania. Tie si musí odosielateľ uplatniť u prepravcu, kde dopravu objednal.
Pre informácie k reklamáciám a servisným strediskám k jednotlivým značkám a výrobcom nás môžete kontaktovať na emailovej adrese:
info@arco.sk/arco@arco.sk
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov.
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.
Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu riešenia sporov online, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
Kupujúci - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme ARS vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
Čerpané zo zdroja: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi